Dare to dream - Del 12

Jenna's perspektiv
När filmen slutade satt vi kvar hos killarna till mitt i natten och pratade.
- Ska vi börja gå till oss? , frågade Gloria när klockan var vid 2.
- Ja vi borde väl det.
- What? , frågade Niall.
- We said that we should go to our room now. , sa Gloria och lutade sig mot Niall.
Liam strök mig över håret en sista gång innan han flyttade lite på mig så han kunde ställa sig upp.
- I can follow you. , sa han.
Jag log mot han och nickade för att sen gå och ta på mig skorna.
Gloria låg kvar i Nialls knä, han viskade något till henne. Hon log och satte sig upp och kysste han innan även hon gick och tog på sig skorna.
- Good night boys! , sa jag och vinkade till dom som satt kvar i soffan.
- Night night!
Liam tog min hand och vi gick ut till korridoren. Gloria hade redan försvunnit runt kanten och efter ett tag hördes smällen när hon stängde dörren.
- Can we talk? , sa Liam.
- Yeah, what?
- You're going home soon, right?
- Yes, we only have one day left, we're going home on saturday.
Han stannade och tittade mig i ögonen.
- I don't want to lose you. , sa han.
- I was thinking about that yesterday. I don't want to lose anyone of you guys either.
Han log lättat.
- Great.
Jag log tillbaka mot han och vi började gå sakta mot rummet igen.
- Maybe you two can come to london sometime?
- Yeah, that would be nice.
Vi var nu framme vid dörren, han stannade och tog båda mina händer och lekte med mina fingrar.
- Good night babe. , sa han.
- Good night Liam. , sa jag och log.
Han kramade mig länge och innan han skulle gå kysste han mig. Jag blev mållös. Han släppte taget om mig och vände sig om och började gå. Jag stod kvar och tittade efter han. När han skulle runda hörnet vände han sig om mot mig och log det finaste leendet jag någonsin sett. Jag dog inombords igen.

Kommentarer
Postat av: Dille

:D

2012-10-21 @ 13:05:13
URL: http://unya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0