Dare to dream - Del 3



Jenna's outfit.
 
Jenna's perspektiv
På morgonen vaknade jag av att min telefon ringde. Det var mamma som undrade om allt hade gått bra. Jag var så trött så jag orkade inte berätta allt om igårkväll till henne. När vi hade sagt hejdå kollade jag på klockan. 10:04..
- Gloria, är du vaken? , frågade jag
- mmm... , mumlade hon yrvaket
- Klockan är 10, ska vi gå och äta frukost?
- mm..
Jag himlade med ögonen åt henne och gick upp för att välja kläder.
När jag står i hallen vid garderoben ser jag Gloria komma ut från rummet, hon stannar upp och gnuggar ögonen innan hon försvinner in på toan.
Jag startar plattången och drar igenom den snabbt i håret några gånger.
Gloria kommer ut i hallen.
- Ska vi gå? , frågar hon
- Vänta just. , sa jag och stängde av plattången och hämtade min jeansjacka.
Vi gick ut till hissen och åkte ner till bottenvåningen där matsalen låg. Inne i matsalen var väldigt mycket folk och knappt några bord lediga. Vi plockade ihop en frukost och gick för att söka ett bord då vi hör någon som ropar "Hey girls, come and sit with us!" vi vänder oss om och ser Liam som vinkar åt oss. Bredvid han sitter Niall och Harry, på andra sidan bordet sitter Louis och Zayn.
Vi gick dit och satte oss, jag bredvid Zayn och Gloria tog en stol och satte sig på hörnet.
- Good morning girls! , sa Louis och log mot oss.
- Good morning! , sa jag med ett brett leende.
- Did you sleep well? , frågade Niall.
- Yeah , sa jag och nickade.
- What's the plans for today? , undrade Louis.
- Oh, I don't know really. Maybe a walk in the town. , svarade jag.
- Come and eat dinner with us? , föreslog Liam.
Jag tittade på Gloria som nickade ivrigt.
- Yes, of course! , sa vi båda två och log.
Han gjorde ett varmt leende mot mig som gjorde att jag dog inombords..

Kommentarer
Postat av: Hannah

Länkbyte? :*

2012-09-19 @ 18:56:51
URL: http://barklundh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0