Dare to dream - Del 5

Gloria's perspektiv
Vi satt kvar på restaurangen ända till stängningsdags då en personal kom fram till oss och sa att dom skulle stänga. Tiden hade gått så fort när vi hade suttit och pratat att vi inte hade märkt vad klockan var.
Istället tog vi en promenad längs vattnet. Det hade hunnit bli skymning, solnedgången speglades i vattnet, musik hördes från några barer bredvid och nästan inga människor syntes till på gatorna. Helt perfekt med andra ord.
 
Jenna's Perspektiv
 Kvällen med killarna var underbar, restaurangen var jättemysig och inte för att tala om promenaden efteråt.
Nu stod vi i korridoren utanför mitt och Gloria's rum för att säga hejdå.
- Good night girls, I guess we see you tomorrow? , sa Liam.
- Of course, good night! , sa jag med ett leende.
Vi kramade om alla och gick sen in.
- Herregud Gloria, vad har vi gjort för att förtjäna det här? , frågade jag.
- Vad det än är så ska vi ta vara på tiden! , sa hon och log.
- Men tänk när vi åker hem? Vad gör vi? Ska vi aldrig mer se dom igen då? , sa jag. Jag var lite orolig, ville aldrig att det här skulle ta slut.
- Det är upp till dom om dom vill fortsätta ha kontakt med oss, vi får bara hoppas. , sa Gloria.
- Sant. Jag såg förresten att Niall la in en liten flört på dig. , jag log och blinkade mot henne.
- Men såg du inte Liam när han såg dig i hallen? Han lös upp direkt med världens leende!
- Jaa, och vet du vad han gjorde sen? Han tog min hand när vi gick vid vattnet!
Gloria skrattade.
- Nej gud vad sött! , sa hon.
Jag log mot henne och tittade sen ner i golvet.
- Ja, det var det..
Jag kunde inte hjälpa att jag blev alldeles varm av tanken på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0