Dare to dream - Del 6

 
Jenna's outfit

Jenna's perspektiv
Jag vaknade tidigt på morgonen, jag och Liam hade ju planerat att hitta på något och jag var såå spänd.
 Jag gick upp och valde kläder och tog sen en lång dusch medan alla tankar bara snurrade i huvudet.
När jag sen stod och sminkade mig knackade det på dörren. Jag slängde snabbt iväg handduken och öppnade dörren.
- Hii Liam! , sa jag med ett brett leende.
- Hello, are you ready? , frågade han med ett minst lika brett leende.
- Yeah but my hair is still wet.. , sa jag.
- It's okay, we're just going to the beach. , sa han och skrattade lite lätt.
- Oh, i'll go get my bikini. Wait just a second. , sa jag och sprang iväg för att leta fram den i väskan och passade även på att sätta upp mitt hår i en boll på vägen.
Jag smög in i rummet för att inte väcka Gloria. När jag kom tillbaka satt Liam på en stol i hallen och log mot mig.
- I'm ready. , sa jag och log tillbaka mot han.
Solen stod som högst på himlen och inte ett moln syntes, perfekt dag för stranden och framför allt perfekt sällskap att ha med sig.
Liam gick för att beställa två drinkar medan jag gick och paxade solstolar.
 Han kom tillbaka med två stora jordgubbsdrinkar, vi satt länge och pratade om allt möjligt. Det var stekande hett ute och sanden brände under fötterna så vi bestämde oss för att ta ett dopp.
Även vattnet var varmt, men svalkande. Liam höll mig i handen när vi gick i, det pirrade i hela mig när han sen stannade och drog in mig mot han baklänges och kramade mig.
Mot kvällen när solen började gå ner gick vi till en takeaway restaurang och beställde mat och åt på stranden.
Det blev rätt svalt ute, jag hade bara på mig mitt linne så jag frös lite.
Liam måste ha märkt det då han räckte över sin hoodie till mig och satte sig sen närmare och höll om mig.
Det är såhär det ska vara, helt perfekt. Varje tonårings dröm.

Kommentarer
Postat av: carro

vill bli av med lite kläder! något som lockar dig?

2012-09-28 @ 17:04:12
URL: http://olsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0